maandag 7 juli 2014

New Looks :)

Hey :)
Ik was gewoon effe aan het rondzwerven op het internet, toen ik dit tegenkwam:

Allebei komen ze van het blog van lifesplash. (lifesplash.nl)

Maar ik vind allebei de outfits superleuk. Maar hoewel ik nog maar 12 ben, zou ik die top hieronder niet zo snel dragen. Ik weet het, het heeft een naam, maar ik kom er zo snel niet op. De rokjes zijn skater skirts. Hoewel, ik weet niet zeker of die bovenste dat ook is. Ik vind hem in ieder geval wel erg leuk. Il heb deze week ook mijn feestje, dus als ik wat geld binnengeslagen heb, ga ik zoiezo kijken voor een paar. Nog leuker vind ik een skater skirt met bloemetjes. Het is stoer, maar tegelijkertijd ook schattig. Nog iets dat ik ook erg mooi vind, zijn ringen. Gewoon van die simpele, maar die soms toch een mooi detail hebben. Ik heb al wel eens gekeken, maar ik heb een beetje dunne vingers. Alle leuke ringen gleden er zo, floep, af. Balen, maarja dus even wachten totdat ik wat dikkere vingers heb. Ik ben zoiezo niet erg groot gebouwd. Ik ben best wel dun, en klein voor een 12-jarige. Maar oke, terug naar het onderwerp. Ik heb hier een mooi plaatje van die ringen dus.
Die nagellak plus die ringen en armbanden vind ik ook erg mooi. Genoeg weer voor vandaag :)

Liefs, 
Cato

Geen opmerkingen:

Een reactie posten