zondag 6 juli 2014

Hey :)
Ik dacht, ik ga een artikel over mijn lieve vriendinnetjes schrijven. Ik ga ze echt heel erg missen, volgend jaar op de middelbare. Daarom dit. Nou, dit jaar is mijn oude groep opgedeeld. En ik ben met nog negen groep achters bij een groep 7 gegooid. Oke, nu wordt het heel ingewikkeld. De ene groep 7, die eerst groep 6 was, is ook opgesplitst bij ook een andere helft groep 7. Die dus ook gesplitst zijn. en daar zitten wij dus bij. Snap je het nog? Hihi, vind het zelf ook erg stom, en ingewikkeld maarja, het schooljaar is bijna voorbij, dus dan weer een nieuwe start. Maar mijn lieve vriendinnetjes ga ik echt heel erg missen. Ik zeg echt heel veel maar! Haha, oke ik probeer het niet meer te zeggen. Ik ben wel heel blij dat er 3 vriendinnen mee gaan naar dezelfde school, en ook 2 in mijn klas zitten. Eigenlijk wou ik zeggen dat ik jullie heeeeel erg ga missen!
Cato

Geen opmerkingen:

Een reactie posten